Vanliga frågor Finns

Betalningar

Vilka betalningsmetoder accepterar du?

Vi accepterar ett brett utbud av betalningsmetoder online inklusive: Visa, MasterCard, Maestro, Solo, Delta och Electron. Vi accepterar för närvarande inte American Express-kort online, men dessa accepteras på våra avdelningar i Debenhams butiker.

Kan jag få återbetalning av moms?

Alla totala priser för varor och tjänster i kassan representerar det totala pris som kunden ska betala för dessa varor, oavsett leveransadress. För leveranser till EU inkluderar detta pris moms (eller momsekvivalent) enligt gällande skattesats. Även om detta pris är detsamma för leveranser utanför EU, där moms [eller momsekvivalent] kanske inte är tillämplig, har kunderna inte rätt till någon rabatt eller återbetalning för att redovisa skillnader i skattebehandling och kommer att betala samma pris för varan som en kund som gör en beställning för leverans till EU. Andra komponenter av det totala priset vid kassan, inklusive leveransavgift, kan variera för varje kund.

Kan jag få ett momskvitto?

Om du är momsregistrerad näringsidkare kan vi tillhandahålla ett momskvitto för de varor som köpts från Tripp.

För inköp från Tripp.co.uk, vänligen ange ditt beställningsnummer och skicka din förfrågan till customerservice@tripp-resvaskor.se. Alla momskvitton kommer att göras till det namn och den adress som användes när beställningen gjordes. 

Beställningar

Kommer jag att få bekräftelse på min beställning via e-post?

När du gör en beställning online hos oss får du en e-postbekräftelse på beställningen. Detta kommer att ha ett ordernummer för referens. Du kommer att få ett andra bekräftelsemeddelande när din beställning har bearbetats och är planerad att levereras. Vänligen ha din beställningsreferens till hands om du gör några förfrågningar som rör din beställning. Detta kommer att hjälpa oss att svara på alla frågor så effektivt som möjligt.

Kan jag ändra/avbryta min beställning?

Vi kan inte ändra din beställning när den har lagts. Men om du kontaktar oss så snart som möjligt kan vi avbryta din beställning om den inte har skickats från vårt lager. Du kommer då att kunna ändra ordning med eventuella ändringsförslag.

Missar jag några av min order?

Kontrollera noga inuti lådan och fodralet. Våra väskor levereras platt packad. Mindre produkter levereras vanligtvis kapslade inuti större produkter.

Min vara har levererats med ett fel?

I det osannolika scenariot att din vara har levererats med ett fel vänligen maila oss en bild av felet direkt. Vi kommer att följa upp detta och se till att du får en ersättare.

Vad är din leveranspolicy?

Se leveransavsnittet på vår hemsida.

Kan jag returnera ett oönskat objekt?

Se returer och återbetalningar på vår hemsida.

Produkt

Har du en produktgaranti?

Ja våra produkter levereras med 5 års tillverkningsgaranti. Du kan läsa mer om det här.

Kan jag lämna ett omdöme på din produkt?

Javisst. Du kommer att få ett e-postmeddelande cirka 10 dagar efter att du beställt från vår oberoende feedbackleverantör Feefo som begär feedback på din upplevelse med Tripp. Din feedback hjälper oss att kontinuerligt förbättra våra produkter och tjänster.

Blixtlåsdragningen saknas från insidan zip på fodret i mitt fall?

Observera att vi inte sätter en dragkedja på insidan zip fäst på fodret av väskan. Detta är enbart för anpassade officerare att söka igenom ditt fall. Vi rekommenderar inte att du packar några föremål i detta område.

Kan jag beställa reservdelar? 

Vi varken lagerför eller säljer några reservdelar.

Kommer kombination TSA-lås med nycklar?

TSA-lås kommer inte med nycklar. Se vår låsguide för mer information.

Hur ställer jag kombinationslås på min resväska?

Se vår låsguide för hjälp med att ställa in ditt kombinationslås.

Jag har glömt koden för mitt TSA-kombinationslås?

Det är inte möjligt att åsidosätta kombinationen så det enda sättet att hitta rätt kod är att arbeta dig metodiskt genom alla kombinationer som räknas från 000 till 999, genom att försöka släppa knappen varje gång tills den öppnas. Det här borde inte ta längre tid än en timme men du borde kunna hitta koden på det här sättet. Du kan sedan ändra det till något mer minnesvärt. Om detta inte fungerar, kontakta kundtjänst.

Kontakt

Hur kan jag kontakta dig?

Om du inte har kunnat hitta svaret på din fråga ber vi dig kontakta oss. Vi värdesätter alla våra kunder och vill se till att du får en trevlig shoppingupplevelse hos oss. Om du gör en förfrågan om din beställning, vänligen ange ditt orderreferensnummer (du hittar detta i din e-postbekräftelse), detta hjälper oss att besvara din fråga så effektivt som möjligt. Vi finns tillgängliga via e-post: customerservice@tripp-resvaskor.se eller så kan du ringa oss: 02 0100 572